ایرلاین ها

بازسازی هواپیماهای ک.ال.ام با اهداف زیست محیطی

ک.ال.ام شروع به نوسازی کامل کابین ۱۴ هواپیمای بوئینگ ۷۳۷سری۸۰۰ ، هم برای کلاس تجاری و هم برای کلاس اقتصادی کرده است. هواپیماهای بازسازی شده که عمدتا برای پروازهای اروپایی مورد استفاده قرار می گیرند ، راحتی بیشتری را به مسافران ارائه می دهند و سوخت کمتری مصرف می کنند زیرا کابین نوسازی شده ۷۰۰ کیلوگرم کمتر وزن دارد.
صندلی های جدید با طراحی ارگونومیک برای کلاس های تجاری و کلاس اقتصادی راحتی بیشتر و فضای اضافی برای پا ارائه می دهد. روکش مبلمان از چرم بیشتر بازیافتی ساخته شده است. صندلی ها به طور متوسط ۲۰٪ سبک ترند و باعث کاهش ۷۰۰ کیلوگرم در کل وزن کابین می شوند. با این کار ۵۸ تن سوخت و ۱۸۴ تن انتشار CO2 در هر هواپیما در سال صرفه جویی می شود. برای ۱۴ هواپیما ، این میزان پس انداز سوخت سالانه ۸۱۲ تن و کاهش ۲۵۷۶ تن انتشار CO2 است.
تمام بوئینگ های ۷۳۷سری۸۰۰ بازسازی شده به Wi-Fi مجهز هستند. برای استفاده از خدمات، مسافران می توانند کوپن های خود را در پورتال رایگان پرواز ک.ال.ام خریداری کنند. مسافران همیشه ۳۰ دقیقه پیام رایگان دریافت می کنند. هر صندلی دارای پورت USB مخصوص خود برای شارژ در حین پرواز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *