مسافرها

ناامیدی از محدودیت های سفر افزایش می یابد

 

یاتا گزارش داد که مسافران هوایی به طور فزاینده ای از محدودیت های سفر ناشی از کوید۱۹ ناامید شده اند. نظرسنجی انجام شده توسط یاتا از ۴۷۰۰ نفر در ۱۱ بازار در ماه سپتامبر نشان داد که خطرات کوید۱۹ را می توان به طور موثر مدیریت کرد .
حدود ۶۷ درصد از پاسخ دهندگان معتقد بودند که اکثر مرزها باید باز شوند . ۶۴ درصد از پاسخ دهندگان اظهار کردند که بستن مرزها غیر ضروری است و در مهار ویروس موثر نبوده و ۷۳ درصد پاسخ دادند که کیفیت زندگی آنها در نتیجه محدودیت های سفر به خطر افتاده است.
ویلی والش ، مدیر کل یاتا می گوید : مردم به طور فزاینده ای از محدودیت های سفر کوید۱۹ ناامید شده اند. آنها ضرورت محدودیت های سفر برای کنترل ویروس را نمی بینند و بسیاری از لحظات خانوادگی ، فرصت های توسعه شخصی و اولویت های تجاری را از دست داده اند. کوید۱۹ از بین نمی رود ، بنابراین ما باید راهی برای مدیریت خطرات آن در حالی که زندگی و سفر عادی داریم ، ایجاد کنیم.
به گفته یاتا ، بزرگترین عامل بازدارنده برای سفرهای هوایی ، قرنطینه است. ۸۴ درصد از پاسخ دهندگان اظهار کردند که در صورت احتمال قرنطینه در مقصد سفر نخواهند کرد.
حدود ۷۳ درصد از افرادی که از ژوئن ۲۰۲۰ سفر کرده اند قوانین و محدودیت برای سفر را درک نمی کنند و احساس می کنند که تنظیم مدارک کوید۱۹ چالش برانگیز است .
ویلی والش می گوید : مردم می خواهند سفر کنند. ۸۶ درصد از پاسخ دهندگان انتظار دارند ظرف ۶ ماه پس از پایان بحران به مسافرت بروند. مردم می گویند قوانین بسیار پیچیده و کاغذبازی بسیار سخت است. دولتها باید فرآیندها را ساده کنند و راه حل های دیجیتالی برای صدور و مدیریت اعتبارنامه سلامت سفر اتخاذ کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *