https://www.caomegawatches.com/ cdomegawatches.com https://www.cnomegawatches.com https://www.goomegawatches.com hkomegawatches.com replica omega replica omega watches replica bell and ross businessbellross travelbellross.com bell and ross replica watches replica bell and ross replica bell and ross watch bell and ross replica watches https://www.healthbellross.com/
گزارش ها

یاتا: بحران نقدینگی خطوط هوایی را تهدید می کند

انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا) هشدار داده است که صنعت حمل و نقل هوایی با وجود شروع مجدد فعالیت ، در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ مبلغ ۷۷ میلیارد دلار پول نقد (تقریباً ۱۳ میلیارد دلار در ماه یا ۳۰۰ هزار دلار در دقیقه) می سوزاند. بهبود آهسته در سفرهای هوایی باعث خواهد شد که صنعت هواپیمایی در سال ۲۰۲۱ به طور متوسط از ۵ تا ۶ میلیارد دلار در ماه ضرر کند .
یاتا مجدداً از دولتها خواسته است كه با اقدامات فوری ، از بدهی بیشتر شرکتهای هواپیمایی در طول فصل زمستان پیش رو جلوگیری كنند. دولت ها در سراسر جهان تا امروز ( ۱۰ اکتبر ۲۰۲۰ ) ۱۶۰ میلیارد دلار پشتیبانی از جمله کمک مستقیم ، یارانه دستمزد ، تخفیف مالیات و تخفیف سوخت برای شرکتهای هواپیمایی فراهم کرده اند.
یاتا اظهار می دارد : “ما از این حمایت ها که با هدف اطمینان از اینکه صنعت حمل و نقل هوایی زنده و آماده برای اتصال مجدد اقتصاد و حمایت از میلیون ها شغل در مسافرت و گردشگری است ، ممنون هستیم. اما بحران عمیق تر و طولانی تر از آن است که هر یک از ما تصور می کردیم. برنامه های پشتیبانی اولیه رو به اتمام است. امروز باید دوباره زنگ خطر را به صدا درآوریم. اگر این برنامه های پشتیبانی جایگزین یا تمدید نشوند ، عواقب آن برای صنعت در حال حاضر بسیار وحشتناک خواهد بود. ”
“کمک های نقدی که در فصل تابستان صورت گرفت ، به پشتیبانی خطوط هوایی در ماههای زمستان کمک نمی کند. متأسفانه ، بهار و تابستان فاجعه بار امسال هیچ مرحمی فراهم نکرد. در واقع ، شرکت های هواپیمایی بدون داشتن هیچ برنامه زمانی دولت ها برای بازگشایی مرزهای بدون قرنطینه های باز هم کار نکردند . ما نمی توانیم به درآمد ناچیز در فصل تعطیلات پایان سال اعتماد کنیم تا کمی پول برای بهار پس انداز کنیم. ”
یاتا تخمین می زند که علی رغم کاهش۵۰ درصدی هزینه های جاری در سه ماهه دوم ۵۱ میلیارد دلار پول نقد داشته است . زیرا درآمد تقریباً ۸۰ درصد نسبت به دوره قبل کاهش یافته است. شرکت های هواپیمایی اقدامات گسترده ای را برای کاهش هزینه ها انجام داده اند. این شامل پارک هزاران هواپیما ، قطع مسیرها و هرگونه هزینه غیر واجب و اخراج صدها هزار کارمند باتجربه و فداکار است.
“حمایت دولت از کل صنعت لازم است. این تأثیر به کل زنجیره ارزش سفر از جمله شرکای فرودگاهی و ناوبری هوایی نیز وابسته است . عدم حمایت دولت باعث افزایش بحران برای ۱۰٪ فعالان اقتصادی جهانی خواهد شد که با سفر و گردشگری مرتبط هستند. ”
طبق آخرین آمارهای گروه اقدام حمل و نقل هوایی ، رکود شدید امسال ۴٫۸ میلیون شغل را در کل بخش هواپیمایی تهدید می کند. از آنجا که هر شغل هواپیمایی از بسیاری مشاغل دیگر در اقتصاد گسترده تر پشتیبانی می کند ، تأثیر جهانی آن یعنی از دست دادن ۴۶ میلیون شغل و ۱٫۸ تریلیون دلار پول نقد .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن