گزارش ها

گزارش مک کینزی از صنعت هوایی

دلایل انتخاب پلت فرم های رزرو خرده فروشی خطوط هوایی، مارس ۲۰۲۵ (تعداد = ۷۰۰۰)
حدود ۵۷ درصد از پاسخ دهندگان می گویند اگر خطوط هوایی تجربه رزرو مستقیم را از طریق قیمت گذاری بهتر، خدمات مشتری و پیشنهادات شخصی بهبود بخشند، قطعاً به طور مستقیم رزرو می کنند.
پلت فرم های ایرلاین ها یک اهرم قدرتمند اما کم استفاده باقی می مانند، در حالی که اکوسیستم متنوعی از واسطه ها همچنان نقش حیاتی ایفا می کنند. با بهبود تجربیات دیجیتال و پرداختن به شرایط منطقه ای، خطوط هوایی بهتر می توانند تقاضای مستقیم را جذب کنند و در عین حال در یک اکوسیستم توزیع متنوع رقابتی باقی بمانند.
ناامیدی مسافران از رزرو پرواز عمدتاً به فناوری قدیمی مربوط می شود
نگرانی ها در مورد شفافیت و انعطاف قیمت گذاری بسیار بیشتر از ناامیدی های فنی است
هنگامی که از مسافران در مورد ناامیدی رزرو پرسیده می شود، اغلب به نگرانی های مربوط به قیمت اشاره می کنند: ۳۹ درصد به یافتن بهترین قیمت، ۳۶ درصد به هزینه های پنهان یا عدم شفافیت و ۲۹ درصد به انعطاف پذیری محدود در مورد بازپرداخت و تغییرات اشاره می کنند. در مقابل، نگرانی های فنی در مورد ابزارهای مقایسه پیچیده (۲۴ درصد) و فرآیندهای رزرو طولانی (۲۱ درصد) رتبه پایین تری دارند.
برای مطالعه کامل گزارش ، وبسایت مک کینزی را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *