فرودگاه ها

ایرلاین های نوپا کدام هواپیما را انتخاب می کنند

به گزارش شرکت داده پردازی ایبا بیش از ۱۳۰ شرکت هواپیمایی تازه تاسیس آماده پرواز برای سالهای ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ هستند. داده ها نشان می دهد که بسیاری از این شرکت های هواپیمایی نوپا قبل از شروع بیماری همه گیری برنامه های تجاری خود را تنظیم و بر مسیرهای کوتاه و منطقه ای تمرکز دارند. اطلاعات نشان می دهد که این شرکت های نوپا علاوه بر کاهش در هزینه های عملیاتی ، این فرصت را دارند تا از اجاره ، نرخ بهره و تعمیر و نگهداری با تخفیف زیاد استفاده کنند. بررسی ها نشان می دهد که تقریباً ۴۰ درصد از این شرکتهای جدید در اروپا و آسیای میانه مستقر خواهند شد.
کدام هواپیما توسط شرکتهای هواپیمایی نوپا انتخاب می شود؟
با تمرکز بر عملیات کوتاه برد و منطقه ای ، شاید تعجبی نداشته باشد که هواپیماهای بدنه های باریک و نیز توربوپراپ ها هواپیمای انتخابی اپراتورهای نوظهور باشند و در این میان انتخاب ویژه خانواده ایرباس۳۲۰ از همه جدی تر است.
آیا دوربردهای ارزان قیمت یک مدل تجاری مناسب است؟
شرکتهای هواپیمایی دوربرد ارزان قیمت نیز قصد دارند در سال آینده وارد بازار شوند. با توجه به تأثیر کوید۱۹ در بخش سفرهای طولانی ، فعالیت حول این مدل تجاری شاید تعجب آور باشد ولی در نظرسنجی اخیر ایبا ۶۷ درصد از کاربران اظهار داشتند که فکر نمی کنند مدل تجاری دوربرد ارزان قیمت (LCLH ) در طولانی مدت قابل اجرا باشد.
ولی کاهش بازارها سبب شده تا این نظرسنجی مورد تردید قرار گیرد چراکه پر کردن فضاهای خالی با هزینه های تملک یا اجاره پایین هواپیماها در این شرایط مورد علاقه این مدل تجاری است . برای نمونه می توان به برنامه های هانس ایرویز برای ارایه یک سرویس ارزان قیمت انگلستان به هند با استفاده از ایرباس ۳۳۰ اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *