ایرلاین ها

یک فرصت طلایی برای علاقه مندان خلبانی

شرکت هواپیمایی یونایتد اعلام کرده که تا سال ۲۰۳۰بیش از ۵۰۰۰ خلبان را آموزش و استخدام خواهد کرد . البته از این عدد ، حداقل ۵۰ درصد کارآموزان زن و یا افراد رنگین پوست خواهند بود.
دانشجویانی که در این برنامه بورس تحصیلی دریافت نمی کنند نیز وام دریافت خواهند کرد . در حال حاضر ، هزینه آموزش خلبانی در حدود ۱۰۰ هزار دلار آمریکا است.
با توجه به بازنشستگی پیش از موعد و تعدیل نیروی کار داوطلبانه در طول سال گذشته ، یونایتد در کوتاه مدت با کمبود خلبان روبرو خواهد بود.
یونایتد می گوید: دانشجویان پس از دو ماه مجوز پرواز اولیه و در یک سال مجوز پیشرفته کسب می کنند. آنها سپس برای کسب تجربه پرواز با یکی از شرکای هواپیمایی منطقه ای یونایتد پرواز را ادامه می دهند و می توانند پس از پنج سال به عنوان یک خلبان برای یونایتد ایرلاینز پرواز کنند .
یونایتد می افزاید : در حال حاضر ، افراد رنگین پوست حدود ۱۳ درصد و زنان حدود ۷ درصد( کمی بالاتر از میانگین جهانی ۵ درصد ) از خلبانان این شرکت را تشکیل می دهند .
اعلام خبر استخدام یونایتد چند روز پس از آن صورت گرفت که شرکت دلتا مجبور شد در آخر هفته عید پاک حدود ۱۰۰ پرواز خود را به دلیل کمبود خلبان لغو کند.
این دومین بار در شش ماه گذشته بود که دلتا به دلیل ناکافی بودن تعداد خلبانان مجبور به لغو پرواز گردید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *