دسته‌بندی نشده

اعلام قیمت‌های جدید بلیت از هفته آینده

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هفته آینده در نشست شورای عالی هوایی، قیمت بلیت را به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ می‌کنیم؛ همه موظف به رعایت قیمت مصوب هستند.
تورج دهقان زنگنه، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در حاشیه نشست کمیسیون عمران با محوریت بررسی علل گرانی بلیت هواپیما، تصریح کرد: مقرر شد سازمان هواپیمایی کشوری طی این هفته آنالیز قیمت‌ها را از شرکت‌های هواپیمایی بگیرد و نظر کارشناسی خود را اعمال کند.
وی افزود: هفته آینده در نشست شورای عالی هوایی، قیمت را به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ می‌کنیم تا همه موظف باشند قیمت مصوب را رعایت کنند.
دهقان زنگنه ضمن ابراز امیدواری نسبت به کاهش قیمت بلیت هواپیما، گفت: سازمان هواپیمایی به هیچ وجه قائل به کف و سقف قیمتی نیست، ما می‌گوییم که بازار و نظام عرضه و تقاضا باید قیمت را تعیین کند. از این رو تعیین کف قیمتی از سوی ایرلاین‌ها غیرقانونی بوده و سازمان هواپیمایی با آن‌ها برخورد خواهد کرد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به انتقاد سخنگوی کمیسیون بهداشت از عدم رعایت ۶۰ درصد مسافران در هواپیما، افزود: فروش ۶۰ درصد صندلی‌ها در هواپیمای ATR منجر به این می‌شود که بدلیل فضای این هواپیما گاهی چند مسافر کنار یکدیگر بنشینند، به معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی ابلاغ کردم که شرکت‌های دارای هواپیمای ATR نسبت به فروش ۵۰ درصد صندلی‌ها اقدام کنند.
آقای دهقان زنگنه در خصوص تصاویر منتشر شده از فضای داخلی برخی پرواز‌ها و حضور بیش از ۶۰ درصد مسافرین در یک پرواز، تصریح کرد: یکی از این فیلم‌ها مربوط به هواپیمای ATR بوده است که و دیگری نیز مربوط به یک پرواز کیش بوده که تخلف کرده و امروز حتما با آن شرکت برخورد می‌کنم و یکی از مجوز‌های پروازش را لغو خواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *