هواپیماها

توربوپراپ جدید امبرائر در راه بازار

امبرائر یک سازنده پیشرو در بازار جت منطقه ای است ، زیرا E2 های جدید آن به سرعت بر کرسی موفقیت تکیه می زنند. بنابراین چرا این تولیدکننده هنوز به دنبال تنوع بخشیدن به محصولات خود با ساخت یک توربوپراپ جدید است ؟
شکاف در بازار
با وجود کارآیی مطلوب توربوپراپ در مسیرهای کوتاه و توانایی طبیعی آن برای برخاستن و فرود آمدن از فرودگاههای چالش برانگیز ، مدتی است که بازار فاقد هرگونه محصول جدید است. خانواده Dash 8 از زمان معرفی آن در سال ۱۹۸۳ تغییر چندانی نکرده است و با کاهش تعداد سفارشات برای این تایپ ، این شرکت موقتاً تولید خود را متوقف کرده است.

برنده در بازار مدرن توربوپراپ با حدود ۷۵ درصد از سهم بازار ATR است. اما محصولات آن نیز قدیمی شده اند. ATR 42 در سال ۱۹۸۵ معرفی شد ، در حالی که ATR 72 در سال ۱۹۸۹ وارد بازار شد. در حالی که هر دو مدل در طول سالها دستخوش تحولات مختلفی شده اند ، اما هواپیما همان هواپیما است.
به همین دلیل امبرائر ، یک فرصت خوب را از پنج سال پیش شناسایی کرد که امروز به یک فرصت بهتر تبدیل شده است. این شر کت تمایل زیادی به تسلط بر بازار در بخش هواپیماهای زیر ۱۵۰ صندلی دارد و توربوپراپ جدیدش گامی برای برطرف کردن شکاف موجود در بازار خواهد بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *