هواپیماها

ملاک شما برای انتخاب یک هواپیمای مسافری چیست ؟

شرکتهای هواپیمایی هواپیما را انتخاب کرده و می خرند ، یک کابین راحت طراحی می کنند ، احتمالاً وای فای آن را هم وصل می کنند و اکنون تنها چیزی که نیاز دارند تأیید مسافران است.
یکی از هواپیماهای جدیدی که در چند سال گذشته رضایت مسافران را جلب کرده ایرباس ۲۲۰ است . یک جت باریک کراس اوور که از سال ۲۰۱۶ به بازار پیوست و مسافران از آن خیلی راضی هستند .
صندلی های وسیع تر ، پنجره های بزرگتر ، فضای چمدان دستی بیشتر و دستشویی های بهتر ، از جمله مواردی است که مسافران نسبت به آن واکنش مثبت داشته اند . اگر به اطلاعات ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۹ نگاه کنیم ، می بینیم که رزرو صندلی برای ایرباس۲۲۰ بیشتر بوده است.
انتخاب چیدمان صندلی ۲ + ۲ و اجتناب از صندلی میانی برای سریعتر سوار و پیاده شدن از این هواپیما در مقابل رقبایی که چیدمان ۳ + ۳ یا ۳ + ۲ را برگزیده اند نیز یک مزیت بزرگ بوده و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. و البته داشتن اتصال USB برای هر صندلی نیز به محبوبیت آن افزوده است .
یکی دیگر از مهمترین پیشرفتهای راحتی در کابین سکوت آن است که به لطف موتورهای Pratt & Whitney’s به دست آمده است. نسل جدید موتورها صدا را بیشتر کاهش می دهد و کابین را ساکت و آرام می کند.
این هواپیما بین ۲۰٪ (E190-E2) و ۲۵٪ (E195-E2) سوخت کمتری در هر سفر مصرف می کند و سازگاری با محیط زیست بودن آن مزیت رقابتی دیگری است که از چشم مسافران تیزبین دور نمی ماند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *