ایرلاین ها

ویرجین گالاکتیک مجوز پرواز گرفت

اداره حمل و نقل هوایی فدرال (FAA) پروانه بهره برداری حمل و نقل فضایی تجاری را برای فضا پیمای “ویرجین گالاکتیک ” صادر کرد تا این شرکت بتواند در مسیر فضا مسافر جابجا کند .
مدیران ویرجین گالاکتیک اعلام کردند که یک بررسی گسترده از اطلاعات پرواز آزمایشی ۲۲ مه خود را به پایان رسانده و تأیید کردند که تمام اهداف پرواز عملکرد خوبی داشته است.
این اولین مجوز پرواز فضایی مسافری است که FAA به یک خط هوافضایی اعطا کرده است . مدیر ارشد ویرجین گالاکتیک در همین رابطه گفت : ما از نتایج آخرین پرواز آزمایشی خود فوق العاده خوشحال هستیم. پرواز بی عیب و نقص انجام شد و نتایج آن، ایمنی و ظرافت سیستم پرواز ما را نشان می دهد. تأیید امروز FAA ، همراه با موفقیت پرواز آزمایشی ۲۲ مه ، به ما اطمینان می دهد که در تابستان امسال به سمت اولین پرواز آزمایشی با مسافر پیش برویم.
پرواز آزمایشی ۲۲ مه سومین پرواز فضایی با خدمه شرکت بود. این پرواز به سرعت ۳ ماخ دست یافت و به ارتفاع ۵۵.۵ مایل در فضا رسید.
با تجزیه و تحلیل داده ها از پرواز ماه مه ، مدیران ویرجین گالاکتیک اظهار داشتند که آماده سازی برای سه پرواز آزمایشی باقی مانده را ادامه خواهند داد.
سهام ویرجین گالاکتیک که اوایل این ماه در بورس اوراق بهادار لندن پذیرفته شده بود ، پس از دریافت مجوز ۳.۵۷٪ رشد کرد .
مدیر اجرایی ویرجین گالاکتیک گفت: اقتصاد فضا برای سرمایه گذاران فرصت بسیار بزرگی است زیرا دولت ها و شرکت ها به گسترش اکتشافات فضایی ادامه می دهند و سرمایه گذاری های دولتی و خصوصی در صنعت فضایی رشد می کند.
گردشگری فضایی و مهمان نوازی در حال نزدیک شدن به واقعیت است و مشتریانی بالقوه در صف هستند تا با پرداخت هزینه هایش به جاهایی بروند که هیچ کس قبلاً آنجا نرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *