مسافرها

اولین گذرنامه سلامت دیجیتال صادر شد

یک شرکت انگلیسی متخصص در فناوری های سایبری ، اولین گذرنامه سلامت مجازی جهان را برای سفرهای هوایی راه اندازی کرد.
این شرکت اولین پاسپورت سلامت دیجیتال “متناسب با پرواز” را برای سفرهای صادر کرد. به گفته مدیران این شرکت ، همه افراد می توانند از پلت فرم های مرزی آن استفاده کنند ، مگر اینکه دستگاه دارای کد QR ناامن باشد.
از آنجا که این پلت فرم از فناوری امنیتی سایبری اسکن VCode استفاده می کند ، شرکت های هواپیمایی در سراسر جهان می توانند از این سیستم برای دریافت اطلاعات دیجیتالی در مورد هویت مسافر ، نتیجه آزمایش کرونا خود و سایر جزئیات مورد نیاز در مورد واکسیناسیون مسافر یا وضعیت ایمن سازی مسافران برای تهیه مجوز کار یا ویزا و همچنین اسکن کارت سفر خود در صورت لزوم استفاده کنند.
این شرکت اطمینان حاصل کرد که این فناوری داده های زنده مسافران را ردیابی نمی کند. در عوض ، کلیه اطلاعات شخصی در “یک چارچوب سازگار با GDPR سازگار” ارائه می کند که به مسافر امکان کنترل اطلاعات با چه کسی و چه زمانی را می دهد.
به گفته مخترع ایده ، فناوری VCode که در گذرنامه دیجیتال جدید نصب شده است ، بالاترین سطح امنیت داده را تضمین می کند زیرا کد حتی در صورت چاپ یا عکسبرداری و قرار دادن بر روی گذرنامه V-Health امکان کپی ندارد. VCode فقط هنگام کار با یک سیستم تماس و پاسخ بین کد و بستر وب فعال است که موقعیت دقیق کد ، شناسه کاربر ، تاریخ و زمان و همچنین سایر داده های مورد نیاز را تأیید می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *