ایرلاین ها

تضمین سلامت روان خدمه کابین

مهمانداران هواپیما از جمله افرادی هستند که در همه گیری کرونا بیشترین استرس را تجربه کرده اند . خانه نشینی بلند مدت برای گروهی حداکثری و پرواز در شرایط تجربه نشده همراه با بحران های بهداشتی، عدم اطمینان از قوانین محلی یا محدودیت های احتمالی سفر برای گروهی حداقلی که پرواز می کردند .
هوانوردی برای بهبود خود تلاش می کند ولی مهمانداران به دلیل تغییر رویه ها همچنان پراسترس هستند . به همین دلیل در کنفرانس ایمنی عملیات کابین که در دسامبر گذشته برگزار شد ؛ پانلی به این موضوع چالش برانگیز پرداخت .
اعضای پانل بر این باور بودند که خدمه کابین همواره باید با اعتماد به نفس باشند ولی حفظ این اعتماد در حالی که یک بیماری همه گیر جهانی در حال گسترش است، آسان نیست. بنابراین شرکتهای هواپیمایی در این مدت راهکارهای متعددی برای حفظ اعتماد به نفس مهمانداران اجرا کرده اند .
تمام این تلاش‌ها تاکید دارد که ایمنی عاطفی به اندازه سایر اشکال ایمنی مهم است. رفاه روانی نباید یک پروژه باشد، بلکه باید بخشی از فرهنگ شرکت محسوب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *