هواپیماها

طولانی ترین پرواز استراتولانچ

هفته گذشته، سازنده هواپیمای استراتولانچ با شکستن رکورد طولانی ترین پرواز پایدار هواپیمای خود تاریخ ساز شد. این هواپیما که برای حمل وسایل نقلیه مافوق صوت طراحی شده ، ثابت کرد که قادر است برای مدت طولانی در ارتفاع بالاتر از همیشه در هوا بماند. رکورد جدید یک نقطه عطف مهم برای شرکت است زیرا پیشرفت پروژه را نشان می دهد.
ثبت تست
پرواز آزمایشی اخیر، نهمین پرواز هواپیما بود. سازنده این غول برای طولانی ترین زمان پرواز کرد و بیش از ۶ ساعت در هوا ماند. در طول این پرواز، هواپیما به حداکثر ارتفاع ۲۲۵۰۰ پا رسید. جدای از رسیدن به ارتفاع جدید و پرواز بسیار طولانی تر از هر آزمایش قبلی، تیم استراتولانچ چندین هدف اضافی برای این آزمایش داشت.
اهداف دیگر شامل پرواز در خارج از منطقه محلی و مشاهده رفتار جداسازی برای پروازهای آینده بود. در این پرواز، خدمه هواپیما را به مکان‌های مختلف بردند تا به بررسی امن‌ترین مکان‌ها برای آزمایش‌ جداسازی کمک کنند. این ماموریت حجم زیادی از داده ها را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد که می توان از آنها برای کمک به توسعه بیشتر برنامه استفاده کرد
یک هدف غول پیکر
استراتولانچ یکی از بزرگترین هواپیماهایی است که تاکنون ساخته شده است. با این حال، برخلاف هواپیماهای غول پیکر موجود که برای حمل بار یا مسافر از نقطه‌ای به نقطه دیگر استفاده می‌شوند، این هواپیما برای اهداف متفاوتی استفاده خواهد شد. چیزی که استراتولانچ را بسیار منحصر به فرد می کند این است که محموله خود را در پرواز به فضا پرتاب می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *