ایرلاین ها

هواداران جام جهانی برای سفر برنامه ریزی کنند

سازمان هواپیمایی کشوری قطر و شرکت های پشتیبانی از هواپیماهای تجاری به مسافران و اپراتورهای جت تجاری در مورد نیاز به برنامه ریزی خوب قبل از جام جهانی فوتبال هشدار دادند. به گفته شرکت پشتیبانی سفر ، انتظار می‌رود حدود ۱.۲ میلیون هوادار برای شرکت در مسابقات در طول مسابقات که از ۲۰ نوامبر در دوحه آغاز می‌شود و تا ۱۸ دسامبر ادامه دارد، به قطر سفر کنند.
سازمان هواپیمایی کشوری قطر گفت: تقاضا برای جت‌های خصوصی و پروازهای چارتر با نزدیک شدن به جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر، شاهد افزایش شدیدی است.
مدیر عملیات شرکت پشتیبانی سفر نیز گفت: حجم ترافیک هوایی فشار زیادی بر در دسترس بودن اسلات در فرودگاه بین‌المللی حمد و فرودگاه بین‌المللی دوحه و همچنین در دسترس بودن اتاق‌های هتل در دوحه و مناطق اطراف آن وارد می‌کند. . دارندگان بلیت جام جهانی هیچ زمانی برای تلف کردن برای برنامه ریزی تجربه جام جهانی ندارند. گزینه های زیادی وجود دارد که شامل عملیات مستقیم به قطر یا سفر از طریق کشورهای همسایه خاورمیانه مانند امارات می شود.
تام مورفی، رئیس FBOs و متخصص مدیریت هواپیما نیز گفت که جت های خصوصی باید ۵۰۰۰ دلار به ازای هر اسلات در فرودگاه بپردازند، در حالی که تخلفات اسلات در صورت تجاوز از ۴۵ دقیقه جریمه تا ۲۵۰۰۰ دلار خواهد بود. اما او خاطرنشان کرد که فرودگاه بین‌المللی شارجه در نزدیکی امارات بدون اسلات است و فضای پارک زیادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *