ایرلاین ها

همکاری بوئینگ و ابر گوگل

بوئینگ و ابر گوگل(Google Cloud) شراکت خود را در انتقال صدها برنامه کاربردی در چندین گروه تجاری و محصولات هوافضا اعلام کردند. این مشارکت بوئینگ را قادر می‌سازد تا با استفاده از مقیاس‌پذیری ، انعطاف‌پذیری و سهولت استفاده و نوآوری در تجزیه و تحلیل داده‌های ابری همراه با هوش مصنوعی/یادگیری ماشین، به چالش‌های ناشی از پیاده‌سازی‌ های سنتی پایان دهد.
سوزان دونیز، مدیر ارشد فناوری اطلاعات بوئینگ گفت: این مشارکت نشان‌دهنده سرمایه‌گذاری قابل توجهی در آینده دیجیتالی بوئینگ است . ابر گوگل به ما کمک می‌کند تا برنامه‌های خود را مدرن کنیم، افراد خود را با جدیدترین فن‌آوری، ابزار و تخصص توانمند سازیم و از تغییرات سریع نرم‌افزارها عقب نمانیم .
بوئینگ با این مشارکت قادر خواهد بود نرم افزار محصولات هوافضا و توانایی توسعه دهندگان خود برای طراحی و استقرار برنامه ها ، راه حل ها ، ساخت محصولات دیجیتال جدید و حمایت از شرکای تجاری خود را بهبود دهد. اتوماسیون ابر گوگل به صاحبان برنامه های بوئینگ این امکان را می دهد تا خدمات ارائه پروژه ها را تسریع بخشند. توسعه‌دهندگان همچنین می‌توانند با تجزیه و تحلیل داده‌های جدید و ابزارهای هوش مصنوعی/یادگیری ماشین تأثیرات تجاری ، از جمله کارایی بوئینگ در ساخت هواپیما را بهبود بخشند.
توماس کوریان، مدیرعامل ابر گوگل می‌گوید: بوئینگ نماد جهانی هوافضا است و ما مفتخریم که بهترین قابلیت‌های ابر گوگل از جمله هوش مصنوعی، تجزیه و تحلیل داده‌ها و زیرساخت‌های پاک را ارایه دهیم. ما مشتاقانه منتظریم تا تجارت بوئینگ را متحول کنیم و به آنها کمک کنیم تا خدمات هوافضایی نوآورانه ای بسازند که به خطوط هوایی کمک می کند کارآمد و سازگار با محیط زیست باشند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *