ایرلاین ها

شرکت های هواپیمایی به بسته حمایتی جدید نیاز دارند

شرکت های هواپیمایی ایالات متحده نسبت به تصویب بسته جدیدی از کمک های دولتی برای بخش هواپیمایی واکنش نشان دادند. مجلس برنامه جدید کمک های همه گیری را تصویب کرده که بر اساس آن ۹۰۰ میلیون دلار به صنایع هوایی کمک می کند . به علاوه ۱۵ میلیارد دلار برای حقوق و دستمزد کارکنان شرکت های هواپیمایی ایالات متحده در نظر گرفته شده است. این بودجه اضافی به شرکتهای هواپیمایی فرصت می دهد تا بیش از ۳۲۰۰۰ کارمند را تا پایان ماه مارس آتی در لیست حقوق نگه دارند.
داگ پاركر مدیر عامل شرکت هواپیمایی آمریكن از كنگره و دولت برای حمایت از بسته امداد ویروس کرونا كه برنامه حمایت از حقوق و دستمزد (PSP) را گسترش می دهد تشكر كرد . وی گفت : ما می توانیم خدمات هوایی را به شهرهایی که به ما اعتماد می کنند از سر بگیریم و مسئولیت ناشی از آن را با افتخار می پذیریم. ما آماده ایم که مثل همیشه به مراقبت از مشتریان خود ، ارائه خدمات هوایی به سراسر کشور ، ادامه دهیم و کشور را به سمت بهبودی نهایی از این بیماری همه گیر پیش ببریم.
اسکات کربی مدیر عامل یونایتد نیز با تشویق این اقدام اظهار داشت که این بودجه بدان معناست که این شرکت اکنون می تواند به هزاران نفر از کارمندان شرکت که در ۳۰ سپتامبر نگران بودند ، کار موقت ارائه دهد. یونایتد تأکید می کند که انتظار ندارد تقاضای مشتری تا پایان سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ تغییر زیادی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *