گزارش ها

بازارهای برتر بزرگترین خطوط هوایی

در آخرین تجزیه و تحلیل بزرگترین گروه‌های هواپیمایی مشخص شد که همگی دارای شبکه‌های بین قاره‌ای بزرگ هستند. بزرگترین ایرلاین این گروه آمریکن ایرلاینز است. این تحلیل بر اساس پروازهای برنامه ریزی شده در ۱۲ ماه اخیر رتبه بندی شده است. بر اساس این گزارش شلوغ‌ترین فرودگاه آمریکا دالاس-فورث و پس از آن شارلوت و میامی است.
برای اکثر این خطوط هوایی، بزرگترین بازار آنها نیز شهر اصلی آنها است، مانند امریکن در دالاس-فورث ، دلتا در آتلانتا، ترکیش ایرلاینز در استانبول، امارات در دبی و غیره. با این حال، همانطور که ما عمیق تر به داده ها نگاه می کنیم، برخی از شگفتی ها ظاهر می شوند. یونایتد مستقر در شیکاگو اکنون صندلی های بیشتری در دنور دارد. ایرلاین کره‌ای (شامل شریک آینده‌اش آسیانا و چندین LCC مرتبط با گروه) در ججو شلوغ‌تر از سئول اینچئون است. ارقام ایر ایندیا در زیر نیز شامل داده های شرکای آن است.
جالب است بدانید که چگونه لندن و بانکوک بزرگترین بازارهای غیر مرکزی برای هواپیمایی امارات و قطر هستند. به اهمیت نیویورک و اورلاندو برای ویرجین آتلانتیک نگاه کنید. خواهید دید که IAG بالاتر از اسپانیا قرار دارد. این گزارش به سختی تمام آنچه را که باید در مورد شبکه یک شرکت هواپیمایی بدانید بیان می کند، اما تمرکز بر داده های اطراف سه فرودگاه شلوغ می تواند بینش جالبی به شما ارائه دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *