ایرلاین ها

یونایتد پروازهای واکسن فایزر را آغاز می کند

شرکت هواپیمایی یونایتد از روز جمعه پروازهای چارتر آزمایشی را برای توزیع واکسن فایزر آغاز کرد . این واکسن توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تا اواسط دسامبر تأیید می شود.
وال استریت ژورنال با استناد به نامه ای از سوی اداره هوانوردی فدرال (FAA) گزارش می دهد که یونایتد پروازهای باری اختصاصی بین فرودگاه بین المللی اوهارو شیکاگو و فرودگاه بروکسل را شروع خواهد کرد.
یونایتد برای حفظ دمای بسیار پایین که واکسن فایزر باید در آن ذخیره شود ، اجازه حمل یخ خشک بیش از حد معمول در هواپیما را گرفته است. اگرچه شرکت های هواپیمایی مجازند در هر پرواز ۳۰۰۰ پوند یخ خشک حمل کنند ، FAA به یونایتد امکان حمل حداکثر ۱۵۰۰۰ پوند یخ خشک در هر پرواز را داده است.
یونایتد تنها شرکت هواپیمایی نیست که در زمینه انتقال واکسن فعالیت می کند. فدکس و دی.اچ.ال دو شرکت بزرگ حمل بار در جهان نیز سیستم های کنترل دما را برای ردیابی محموله های واکسن راه اندازی کرده اند. یو پی اس و لوفت هانزا آلمان نیز با نصب یخچال های متعدد در مراکز خود ، به اصطلاح “مزارع فریزر” پدید آورده تا در انتقال واکسن به کار گرفته شوند .
فایزر هفته گذشته مجوز واکسن خود را به صورت اضطراری درخواست کرد و رئیس FDA پیش بینی می کند این مجوز تا اواسط دسامبر ارائه شود. مدرنا یک شرکت دارویی دیگر در حال تولید واکسن کرونا است و گزارش داده تا ماه دسامبر مجوز FDA را دریافت کند.
توزیع واکسن نقش مهمی برای خطوط هوایی در حمل بار هوایی بازی می کند . این توزیع اثبات می کند که شرکت های هواپیمایی مسافری قادرند در همان مقیاس به حمل بار بپردازند. در این میان برخی هواپیماهای باری غیرمتعارف نیز به میدان آمده اند . برای نمونه شرکت هواپیمایی آزل برزیل اولین امبرائر مسافری خود را به هواپیمایی کاملا باری تغییر داد .
اعلامیه توزیع واکسن نشان دهنده چراغی روشن در تونل طولانی و تاریک برای خطوط هوایی و در واقع کل صنعت سفر است. بدون شک هنوز یک راه طولانی وجود دارد تا شرکت های هواپیمایی ، دولت ها و دیگر شرکت ها در سراسر جهان برای توزیع این واکسن بسیج شوند و این نشانه خوبی برای بهبود جهان بهبود جهان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *