مسافرها

یاتا از اعتبارنامه ایکائو استقبال می کند

یاتا از اقدام عمومی احراز هویت اعتبارنامه سلامت توسط ایکائو استقبال کرد. این اقدام که (HML) نامیده می شود سهم قابل توجهی در شناسایی و تأیید جهانی اعتبارنامه های بهداشتی صادر شده توسط دولت‌ها خواهد داشت.
این اقدام به اشخاص ثالث امکان می‌دهد تا صحت و اعتبار یک (QR) نمایش داده شده در اعتبارنامه سلامت را تأیید کنند. (HML) مجموعه‌ای از گواهی‌های عمومی است که توسط ایکائو تایید شده و به‌طور منظم به‌روزرسانی می‌شود.
در سفرهای بین المللی ، بسیار مهم است که مجوزهای بهداشتی کرونا را بتوان در خارج از کشور صادرکننده تأیید کرد. ایجاد یک اقدام جهانی به طور قابل توجهی پیچیدگی را کاهش می دهد، عملیات را ساده می کند و اعتماد به فرآیند تأیید را بهبود می بخشد.
ویلی والش، مدیر کل یاتا گفت: ما همه را تشویق می کنیم که فرآیند های خود را به (HML)ارسال کنند.
به اشتراک گذاری اطلاعات مورد استفاده برای انجام این راستی آزمایی شامل هیچ گونه مبادله یا دسترسی به اطلاعات شخصی نیست.
این راهکارجدید در وب سایت ایکائو موجود است. همه می توانند داده های عمومی خود را آپلود کنند و داده های سایر دولت ها را دانلود کنند. این امر به تسهیل اعتبار سنجی گواهی‌های سلامت کمک می‌کند، زیرا سفرهای بین‌المللی همچنان در حال افزایش است.
ویلی والش افزود : ما باید به سمت عادی‌سازی کلی سفر و بهبود صنعت پیش برویم. اما باید تجربه عملیاتی تأیید گواهینامه ها را در سطح جهانی حفظ کرده و بر آن بکوشیم. این امر شامل اشتراک گذاری ایمن و دسترسی به داده های عمومی است. بی شک این مرحله کمک زیادی به صدور (one ID) یاتا خواهد کرد.
سامانه (one ID) از مدیریت هویت دیجیتال و فناوری‌های بیومتریک برای ساده‌سازی سفر با حذف بررسی‌های مکرر اسناد کاغذی استفاده می‌کند. بررسی بدون تماس اعتبارنامه سلامت سفر، تجربه مورد نیاز برای عملیاتی کردن (one ID) را ارتقا می‌دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *