مسافرها

یاتا : با رفع محدودیت‌ها، شتاب سفر افزایش می‌یابد

یاتا داده‌هایی منتشر کرد که نشان می‌دهد با برداشته شدن محدودیت‌ها، روند بهبود سفرهای هوایی در حال افزایش است.
یاتا از افزایش ۱۱ درصدی بلیت های بین المللی فروخته شده در هفته های اخیر (نسبت به فروش سال ۲۰۱۹) خبر داد.
در بازه زمانی ۸ فوریه تعداد بلیت های فروخته شده ۴۹ درصد بیشتر از مدت مشابه سال ۲۰۱۹ بوده است.
در دوره ۲۵ ژانویه تعداد بلیت های فروخته شده ۳۸ درصد بیشتر از مدت مشابه سال ۲۰۱۹ بوده است.
جهش در فروش بلیت زمانی اتفاق می‌افتد که دولت‌های بیشتری محدودیت‌های مرزی را کاهش دهند. بررسی یاتا محدودیت‌های سفر برای ۵۰ بازار برتر مسافرت هوایی جهان (شامل ۹۲ درصد تقاضای جهانی در سال ۲۰۱۹) و دسترسی رو به رشد مسافران واکسینه شده را نشان می دهد.
در حال حاضر ۱۸بازار (شامل ۲۰ درصد تقاضای سال ۲۰۱۹) برای مسافران واکسینه شده بدون نیاز به قرنطینه یا آزمایش قبل از عزیمت باز است.
همچنین ۳۷ بازار (شامل ۶۰ درصد تقاضای سال ۲۰۱۹) تحت شرایط مختلف برای مسافران واکسینه شده باز است (۱۸ بازار هیچ محدودیتی ندارند، بقیه نیاز به آزمایش یا قرنطینه یا هر دو دارند).
این اعداد منعکس کننده موجی از آرامش های اعلام شده در سراسر جهان از جمله در استرالیا، فرانسه، فیلیپین، بریتانیا، سوئیس و سوئد است.
حرکت به سمت عادی سازی ترافیک در حال افزایش است. مسافرانی که واکسینه شده اند این پتانسیل را دارند که حتی نسبت به چند هفته پیش، با دردسرهای کمتری سفر کنند. این به تعداد فزاینده ای از مسافران اعتماد به نفس برای خرید بلیت می دهد. جهان هنوز هم تا سال ۲۰۱۹ فاصله زیادی دارد. ۱۳ بازار از ۵۰ بازار مسافرتی برتر هنوز دسترسی آسانی برای همه مسافران واکسینه شده فراهم نکرده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *